A Manderley-ház asszonya

Előzetes

Tartalmak(1)

Hitchcock első Hollywoodban forgatott filmjében a néhány hónapja megözvegyült Max de Winter, angol földbirtokos valamelyik útja során egy szállodában megismerkedik egy vonzó hölggyel, akit azonnal feleségül vesz. Az új asszonynak azonban nem csak azzal kell szembenéznie, hogy a férfi még nem dolgozta fel imádott első felesége halálát, hanem azzal is, hogy új otthonának, a Manderley-kastélynak személyzete meg van győződve róla: Max de Winter ölte meg első feleségét, hogy új szerelmét a kastélyba hozhassa. (Örökmozgó)

(több)

Videók (1)

Előzetes

Recenziók (4)

POMO 

az összes felhasználói recenzió

magyar Az élményt itt inkább a korai Hollywood csodálatos, elegáns filmes munka, pazar díszletekben és jól megválasztott, stilizált színészekkel, adja, nem a sztori. Mert az nem képes úgy magával ragadni, mint annak idején, és csak az igazság végső leleplezésével hozza meg a közönségnek némi izgalmat. Ráadásul a főhősnő szorongásos helyzetét a történetben jobban átérzik a női, mint a férfi nézők. Számomra a Manderley-ház asszonya film a Laurence Olivier sztárkarizmájáról, a komor Manderley-lak kialakításáról és hangulatáról, és a titokzatos házvezetőnő fekete sziluettjéről hosszú függönyökkel feldíszített belső terekben szól. Vagyis olyan elemekről, amelyeket Hitchock később látványosabb, és számomra fontosabb alkotásokban használt fel. [Noir Film Fest] ()

D.Moore 

az összes felhasználói recenzió

angol For a while I felt that Rebecca was being drawn out a little more than it needed to, but after the final half hour I found out that I actually don't know what I would cut from Rebecca, what I'd throw out... and mainly, why the hell would I do it? It's an engaging, mystery-saturated and astonishingly-looking story, in which you recognize Hitchcock in the opening dream (and confirm your presumption in the following clifftop scene), and you won't get rid of him until the end. Laurence Olivier and Joan Fontaine act perfectly, the atmosphere is beautifully unpredictable, and it all looks amazing - that arrival at Manderley in heavy rain, the view through the wiped front window of the automobile... So beautiful. ()

Hirdetés

NinadeL 

az összes felhasználói recenzió

angol In Hitchcock's Rebecca, the similarity of Du Maurier's novel to Brontë's seminal work "Jane Eyre" stands out. It's no coincidence that Joan Fontaine plays the lead roles in both of these Hollywood gothic novels shortly after each other. Unfortunately, neither she nor Olivier in Rebecca transcended the mannerisms of the time. The 90's series was also weak, but in some aspects, its dramatization was much more interesting than the script of the Hollywood all-star team. However, I'll try to give it another chance, for a change on Netflix. ()

3DD!3 

az összes felhasználói recenzió

angol Rebecca is the first Hitchcock film I’ve ever seen. I am impressed with the director's genius because his use of light and music is amazing. Moreover, he manages the atmosphere perfectly (of course, this is not uncommon with Hitchcock, as I had already read somewhere). Laurence Olivier and Joan Fontaine are great cast members and give great performances. Anyway, I'm certainly going to start looking for more of his masterpieces very soon. The Birds and Vertigo are on my list. :) ()

Galéria (114)