Hullámhegy

Előzetes
Vígjáték / Romantikus
Egyesült Királyság / Olaszország, 2002, 89 perc

Tartalmak(1)

Szerelem, szex, szenvedély, túl sok pénz és persze a napfényes olasz tájak szépsége; ezek a főszereplői Guy Ritchie legújabb vígjátékának. A lakatlan szigetre sodródott különös párt Madonna és a sármos Adriano Giannini alakítja. Az elkényeztetett amerikai milliomosnő, Amber (Madonna) és a jóképű olasz halászlegény, Peppe (Adriano Giannini) egy furcsa kaland következtében egy lakatlan szigetre sodródik valahol a Földközi-tengeren. A felső tízezer életmódjához szokott Ambert elborzasztják a civilizálatlan körülmények. Fokozatosan rá kell azonban ébrednie, hogy a szigeten nem az anyagi javak számítanak, hanem a túlélés, ehhez azonban Peppe szabályait kell elfogadnia. A túlélésért folytatott küzdelemben rájönnek, hogy egymás iránti kölcsönös gyűlöletük valami bizarr, vad szenvedéllyé változott. A gyönyörű mediterrán sziget a két szerelmes földi paradicsoma lesz, de mi történik, ha elhagyják a szigetet? (Warner Home Video)

(több)

Recenziók (3)

POMO 

az összes felhasználói recenzió

magyar A Hullámhegy befejezése akkor lett volna igazán hatásos, ha minden, ami előtte volt, legalább a romantikus kapcsolatok szokásos mértékéig működött volna. A bolondos görög/olasz komédia üdítő, de a szereplők és a viselkedésük... és a színészek (és a nem színész hölgy) alakításai egyszerűen egy büntetés! A Ritchie rendezése annyira laza, és az adott műfajhoz mérten hanyag vagy alkalmatlan (választhat, az igazat csak akkor tudtunk volna meg, ha megpróbálkozna egy újabb romantikával, ami remélhetőleg nem fog bekövetkezni), hogy lehetetlen rákapcsolódni a szereplőkre, bármit is elhinni nekik, bármit is átérezni velük, vagy legalábbis nem idegesítő bohócoknak tartani őket. A "Spiegel am Spiegel" című gyönyörű zenekari szám beiktatása, különösen a fent említett befejezésben, csak egy hiábavaló kísérlet arra, hogy a film romantikus lelket kapjon. ()

Malarkey 

az összes felhasználói recenzió

angol I had no idea that Guy Ritchie ever shot such idiocy. Madonna portrays a solid bitch here, who could not even flush a shat-on toilet by herself. On top of that, she is cast away at a desolate island in the middle of Greece, which is bad in and of itself, and she ends up there with a creep who wants her, but at the same time doesn’t want to rape her. For some time it looks disgusting and then it transforms into love. The movie was as bad as a rubber anchor. ()

NinadeL 

az összes felhasználói recenzió

angol After watching at least five unscheduled reruns, I still didn't get tired of Swept Away. The story of the money-spoiled Madonna, aka Amber, through the lens of her then-husband Guy Ritchie, is now also another closed chapter in the endless series about the life of the controversial icon. So what's next? A new marriage and another movie that will be hated on principle alone? Hopefully, Madonna will continue to have the energy to make more feature films, although such programmatic nonsensical hate would annoy anyone. ()