A fogoly

  • Kanada The Captive (több)
Előzetes 4

Tartalmak(1)

A 9 éves Cassandrának nyoma vész. Kétségbeesett szülei és a rendőrség minden követ megmozgatnak, ám semmi nem utal sem emberrablásra, sem gyilkosságra. 8 évvel később, Matthew (Ryan Reynolds) az apa még mindig nem nyugodott bele gyermeke elvesztésébe. Ráadásul egyszer csak olyan üzeneteket kap, amely szerint Cassandra valóban életben van, ám fogságban tartják. A férfi kevés segítségre számíthat, de Nicole (Rosario Dawson), a pedofil-ügyekben jártas nyomozó mellette van. Atom Egoyan súlyos pszicho-thrillerje idősíkok és nézőpontok között ugrálva idézi fel a kislány elrablásának és fogva tartásának körülményeit, valamint a nyolc évvel későbbi nyomozást, komoly befogadói feladat elé állítva a nézőt. (Fantasy Film)

(több)

Recenziók (2)

POMO 

az összes felhasználói recenzió

magyar A képernyőn kívüli elrablás pillanatában Egoyan pontosan ugyanazt a felvételt használta, mint Villeneuve egy évvel korábban a Fogságban című filmjében. De egyébként más irányba indul, rögtön az elején megmutatja a gonosztevőket és hátteret az elrabolt áldozattal, miközben folyamatosan bemutatja a főszereplőket. Az egyes események időrendi szétdobálása érdekessé teszi a filmet. Csak néhány tízperc elteltével kezd az egész világos lenni. Aztán következnek a lenyűgözően dermesztő jelenetek, és tisztességesen ábrázolt rosszfiúk is, akiktől libabőrös leszel. Méltányos, nem egészen tipikus hozzájárulás a hasonló műfajú filmek csoportjához. ()

Kaka 

az összes felhasználói recenzió

angol Here we can compare the work of Atom Egoyan and Denis Villeneuve. An underdeveloped screenplay that, while offering plenty of interesting scenes and passages of dialogue, oddly jumps around in the timelines and doesn't allow the viewer to improvise and make assumptions, or even to leaf through the exuberant content, as it's opaque. And, unfortunately, it is also not half as atmospheric (lacking camera work, music, lighting) as Prisoners, an element that accounted for 50 percent of the success that film last year. All in all, Captive is a class below, but still decent filmmaking. The most enjoyable is again the expressive Ryan Reynolds, who just knows how to put himself in these roles. ()