Jelenség

Előzetes

Tartalmak(1)

A fiatal Jennifert egy svájci bentlakásos intézetbe íratja apja, az amerikai filmsztár. Nehezen megy a beilleszkedés, nem elég, hogy alvajáró, a többi lány állandóan gúnyolja, megalázza. Jennifer a szeretett bogaraihoz menekül, ugyanis különös, telepatikus kapcsolatban áll velük. Eközben a környéken sorozatgyilkos garázdálkodik, aki az iskola tanulói közül szedi áldozatait. Egy éjjel az alvajáró Jennifer „tanúja" lesz egy gyilkosságnak, és a gyilkos észreveszi őt. A lány élete veszélybe kerül. (Cinemax)

(több)

Videók (1)

Előzetes

Recenziók (3)

POMO 

az összes felhasználói recenzió

magyar A Jelenség kevésbé véres, mint más Argento-filmek, és inkább a történetre és a hangulatra koncentrál, mint a látványra. Ami nagy előny. Jennifer Connelly és Donald Pleasence remekül játszanak, és a hipnotikus rovarrejtély a pszichedelikus zenével és a csodálatosan elszigetelő alpesi környezettel kombinálva csodákra képes. Ha nem lenne benne néhány apró hiba, akkor ez egy műfaji gyöngyszem lenne! ()

Lima 

az összes felhasználói recenzió

angol Monty Python presents: Phenomena – Revenge of the Chimp… Wait, it wasn’t a parody? I'm amazed what kind of horrible nonsense the diehard Argento fans are willing to put up with. Exactly as Fulci said: Argento is a skilled director of eye-popping scenes, but a terrible screenwriter. All that was missing was that the killer was the chimpanzee, and actually, in the context of the events in the film, I wouldn't be surprised. After all, his entrance with a razor at the very end was the cherry on top. ()

Hirdetés

J*A*S*M 

az összes felhasználói recenzió

angol If you’re willing to accept that the female lead can communicate with insects that help her go after a dangerous killer, you will have fulfilled the main condition to enjoy this film. Another condition is high tolerance for bad acting (Jennifer and the Professor are OK, the rest are KO) – some of the stuff those actors have to say reaches almost parody levels. The atmosphere is decent overall – the Alps do their job – but it’s such a shame that about half of the potentially scary scenes are ruined by music that is terrible for horror, the choice of which I really can’t understand. The last half hour, when things finally get going a little, improves the otherwise mixed feelings. It’s one of those films that I believe warrants a remake. ()

Galéria (63)