Harcosok klubja

  • Egyesült Államok Fight Club (több)
Előzetes 3

Tartalmak(1)

Amerika nagyvárosainak pincéiben egy titkos szervezet működik: ha egy éjjel az utca összes nyilvános telefonja összetörik, ők jártak ott; ha egy köztéri szobor óriás fémgömbje legurul talapzatáról, és szétrombol egy gyorsétkezdét, az az ő művük; ha egy elegáns bank parkolójának összes autóját rettentően összerondítják a galambok - az sem véletlen. Vigyáznak a leveleinkre, átveszik telefonüzeneteinket, kísérnek az utcán: és még csak készülnek a végső dobásra: a nagy bummra... Pedig az egészet csak két túlzottan unatkozó jóbarát találta ki: azzal kezdték, hogy rájöttek, nincs jobb stresszoldó, mint ha alaposan megverik egymást. Pofonokat adni jó. Pofonokat kapni jó. Számukra ez a boldog élet szabálya. A történetet egy jól szituált, de cinikus és kiábrándult fiatalember meséli el. Nevét nem tudjuk, néha Jacknek (Edward Norton) hívja magát. Önismereti terápiás csoportokba jár, mégsem kerül közelebb valódi énjéhez és embertársaihoz. Véletlenül összeismerkedik Tylerrel (Brad Pitt), akiben felfedezi hiányzó tulajdonságait. Tyler egy különös, titkos társaság megalapításával próbál megszállottan úrrá lenni a világ káoszán. A Harcosok Klubjának híre hamar elterjed a túl hamar meggazdagodott menedzser nemzedék tagjai között, akik egyre intenzívebb élményekre várnak. Az egyetlen, aki a két rokonlélek közé ékelődik, egy nő. Marla (Helena Bonham Carter) kétségbe vonja Tyler erőltetetten férfias ideológiáját. (InterCom)

(több)

Videók (3)

Előzetes 3

Recenziók (10)

POMO 

az összes felhasználói recenzió

magyar Tizennyolc évesen, amikor ki voltam akadva a rendszerre, és imádtam a Doors-t (mint zenét) és a Ponyvaregény - Pulp Fiction filmet (mint filmet), a Harcosok klubja életem filmje lett volna. De ma már nem hiszem, hogy ne tudnék filmsztár lenni, ha nagyon akarnék, és mindent megtennék érte. És már megtanultam mozogni a rendszerben. Ami elég ok arra, hogy úgy gondoljam, ez a film csak egy nagyon látványosan leforgatott baromság. ()

Lima 

az összes felhasználói recenzió

angol An undisguised anarchist tinge of unapologetic shitting on the system? A satire on the emergence of terrorist groups seemingly based on good intentions? The hidden desires of a young man who wants to be something he can't be? Maybe none of it and maybe all of it together? In this case, I don’t care. The fact is that this is a brilliant piece of filmmaking with lots of great moments and food for thought. Fincher kicks ass. ()

Hirdetés

novoten 

az összes felhasználói recenzió

angol The most indigestible, but intellectually and thematically the most charged and perhaps the most seductive Fincher's film for someone. And after mature consideration, also my favorite. Anarchy, fights, and at times hopeless situations, depression, and despair. But above all, life in it! Living energy of all characters at any time of the day, night, or person at any time. ()

DaViD´82 

az összes felhasználói recenzió

angol The genius directing by David Fincher plays the main role in Fight Club, being able to keep up with the anarchically crazy literary manifestation by Palahniuk against the current lifestyle of western society. Someone else who contributed a lot toward the excellent result was Jim Uhls, who adapted the book into a screenplay that could be used to make a movie. Unarguably, the book is a stronger experience, but the movie also has much to offer, thanks to the actors, the technical side and, primarily, Fincher’s playfulness. On the other hand, the original book isn’t one of the best things ever to have trickled out of Palahniuk’s sick mind. ()

Isherwood 

az összes felhasználói recenzió

angol This is the richest interpretive film I know. Is it a critique of consumerism, a satire on the far-right and anarchist associations at the same time, or just a provocative thriller about the need for violence? Maybe all of it. In any case, it takes a good bit of genius to make it not look, through its shiny facade, like an angry young generation that wants to save the world with rocks in their hands, but rather like a serious ancient philosopher who has it all figured out to the last detail. It was a breakthrough life film for when I was in my 20s, and a decade later it’s (only) a fantastic cinematic ride without compromises, reflecting the end of the 1990s like few other things. ()

Galéria (93)