Tartalmak(1)

Mexikóban járunk... A 13 éves Adriana, édesanyja tiltása ellenére, titokban, elindul a bátyjától születésnapi ajándékba kapott biciklivel, de alig tesz meg egy rövid utat, máris elrabolják. A lány pillanatok alatt eltűnik, és persze senki nem látott és nem hallott semmit. Adriana bátyja, Jorge, meglátja másnál a biciklit, így tudja meg, hogy szeretett kishúgának nyoma veszett. Az emberkereskedelem elképesztő veszélyforrás, de nem csak Mexikóban. Fiatal lányokat, fiúkat, de gyanútlan turistákat is elrabolnak, adnak-vesznek, ahogyan a másik főszereplőt, Veronicát, a lengyel lányt is. Az izgalmas, végtelenül felkavaró, szomorú történet szerint Jorge elindul megkeresni elrabolt kishúgát, útközben összetalálkozik egy texasi rendőrrel, Ray-jel, aki szintén keres valakit, majd együtt mennek tovább a rögös úton. A film jeleskedik az egyéni sorsok bemutatásában, Veronica és Adriana illetve Jorge és Ray közötti kapcsolat kibontakozásában, illetve az emberrablók eltorzult személyiségének megmutatásában. Nemcsak a lánykereskedelem szörnyű, mocskos világába kapunk betekintést, hanem egy testvér küzdelmébe is, akit senki nem tud megállítani, mert a szíve hajtja előre. A rendező, Marco Kreuzpaintner nem szépít, a kegyetlen világot osztja meg velünk. (M1)

(több)

Recenziók (2)

POMO 

az összes felhasználói recenzió

magyar Egy hatásos pillanat (ugrás), és jól érzékelt Mexikó másik oldalának hangulata. De egyébként nem túl élvezetes, kínosan túljátszó fiatalemberrel a főszerepben (Cesar Ramos), buta fináléval és közhelyes kiegészítéssel, amivel a rendező mint dramaturg teljesen leírta magát. ()

MrHlad 

az összes felhasználói recenzió

angol Watching Trade is like opening a birthday candy jar and discovering that someone ate all the nougats out of it, leaving only the peanut candy you're allergic to. It's very well made, Kevin Kline is surprisingly civil and believable, but all the supporting characters act like someone took their brains out of their heads and threw up in there. I think even Police Academy: Mission to Moscow doesn’t have that many morons in one film. Massive missed opportunity. Hopefully Marco Kreuzpaintner will get lucky with a better script next time. He's got a lot of talent as a director, but he can't waste it in films this stupidly written, ()