La sanguisuga conduce la danza

  • Olaszország Il marchio di Satana (több)
Horror / Misztikus / Thriller / Erotikus
Olaszország, 1975, 88 perc

Tartalmak(1)

A suave count in love with a showgirl invites her entire company to his secluded island castle. Legend has it that his father and his grandfather decapitated their wives then leaped to their deaths from a castle tower, and history seems to be repeating itself when the girls in the party start losing their heads. It takes an hour to get past the silly melodramatics and complicated love tangles and to the tepid scenes of murder and gore. Actor-turned-director Alfred Rizzo shows no flair for suspense or horror, and the film is mired in lugubrious plot complications that only get in the way of the real story. Is the melancholy count following in his father's homicidal footsteps? What really happened to his first wife? Will anyone in the crisscrossed company find real happiness, or should they settle for mere sex and voyeurism? (Redemption)

(több)

Recenziók (1)

POMO 

az összes felhasználói recenzió

magyar Várjunk csak, ennek megvan a maga varázsa! Az egész lassú, a színészek kissé teátrálisak, és egy kicsit naiv is, ám ez a bájos naivitás féle, ami az ilyen típusú filmeknek bűnös élvezetet ad. Ugyanakkor maga a téma magával ragadó (ha van benned egy kis kíváncsi perverzitás), és a szereplők elegendően változatosak ahhoz, hogy mindenkit kielégítő mindenki mindenkivel kavarás lehessen közöttük. Ebben a filmben minden benne van: öntudatosan liberális leszbikusság, egy bájos gróf, aki őszintén szeret és úgy udvarol kedvesének, mint Hollywood aranykorában, egy pajkos, a szexre mindig nyitott MILF alakja, akinek a kalandját egy ismeretlen halásszal öröm végignézni, és egy szigeten álló titokzatos kastély személyzete, ahol mindenkinek egyéni élményben lesz része - romantikusban, szexuálisban és halálosban is. A vágyat és az élvezetet meg kell büntetni! Nem véres, erotikával túlzsúfolt történet, de tulajdonképpen nem is izgalmas, mégis jó nézni. Rizzo ugyanis decens, sőt előkelő módon meséli el a történetet, és azt - akárcsak a szereplőit - szereti. Már a nyitó jelenetben, a színházban történt találkozás során, a kamera munkájában és vágásban érezhető a hagyományos, "klasszikus" filmkészítési paraméterek alkotói minősége. A filmre véletlenül betévedt néző talán végig sem nézi, de számomra ez egy érdekes anyag a jellegzetes ponyvafilm kultúrájának tanulmányozásához. ()

Galéria (2)