Tartalmak(1)

Egy brentwoodi háziasszony és férje, az államügyész. Egy perzsa boltos. Két rendőrnyomozó, akik mellesleg szeretők is. Egy színesbőrű filmrendező és felesége. Egy mexikói lakatos. Két autótolvaj. Egy újonc zsaru. Egy középkorú koreai házaspár. Mind Los Angelesben élnek, és az elkövetkező 36 óra során sorsuk elkerülhetetlenül ütközik egymással. A film kendőzetlenül mutatja be a faji megkülönböztetés összetettségét az amerikai társadalomban. A film a 9/11 utáni Los Angeles olvasztótégelyét veszi mikroszkóp alá, és több szemszögből is megvizsgálja a multietnikumú szereplőgárdát, ahogy ki- és belépnek egymás életébe. Ez az intolerancia háborúja, és ebben a háborús zónában senki sincs biztonságban, és senki sem immunis a dühvel szemben, amely kirobbantja az erőszakot és mindenki életét végérvényesen megváltoztatja. (InterCom)

(több)

Videók (2)

Előzetes 1

Recenziók (11)

POMO 

az összes felhasználói recenzió

magyar Talán a legőszintébb (és legönironikusabb) filmes beszámoló a saját ország problémáiról. Úgy tűnik, mivel Paul Haggis érzékeny kanadai, jobban tudja tükrözni azt a környezetet, amelyben külföldiként él, mint az, aki ott született. A film drámai módon összekapcsolja több főszereplő életútját, és sokkal globálisabb szemszögből nézi, mint például a 21 gramm című film, több sorsot követ nagyobb távolságból, és nem köti össze azokat olyan erős témával, de még mindig egy érzelmileg erős utazás, rengeteg erős pillanattal, amelyek megmaradnak az emlékezetben. Nem ítélkezik senki felett, a szereplőket nem osztja el jóra és rosszra, hanem érzékeny lényekként ábrázolja őket, akiket gonosz erők irányítanak. "Azt hiszed, tudod, hogy ki vagy?" ()

DaViD´82 

az összes felhasználói recenzió

angol Racism and xenophobia in all possible forms in cosmopolitan Los Angeles in the period leading up to Christmas. The storytelling style is similar to Magnolia, especially as far as how the separate stories end up interweaving with each other. Primarily toward the end we get a couple of really powerful moments, effectively supported by excellent music... Despite everything, I couldn’t get over the feeling that it was all too superficial and intended only for effect, which is a shame. ()

Hirdetés

Isherwood 

az összes felhasználói recenzió

angol The mirror reflecting contemporary America is perhaps angled in a way so as to provide the most effective reflection, but the whole thing is so believable that it's hard to resent it for that. Haggis's minimalist form achieves the best effect, which is an emotional attack on the viewer. Simple camera work, no directorial gimmicks or excesses, subtle music by Mark Isham, and above all, strong content that, in its own way, lacks a unified plot but instead fragments into a complex mosaic of individual human destinies and leaves an incredibly powerful, realistic, and human impact. Moreover, the strong cast elevates the quality of the film even higher. Still, I can't help but bring up one name - Don Cheadle. He is perhaps unfairly overlooked as an actor, but he proved here that he belongs to the absolute top in his field and that he has no issues taking on any role. Coincidences may not exist, but after watching Crash, one can successfully question that notion. ()

J*A*S*M 

az összes felhasználói recenzió

angol There are two free seats on the bus, one of them is next to a white guy, the other is next to someone with brown skin. Where would you sit? This film answers this and similar questions, hinting at the circumstances that lead to them. Is it racism or avoiding a risk from fears based on previous negative experiences? An often unnecessary but quite logical price of mixing nations together. ()

Lima 

az összes felhasználói recenzió

angol There are certainly a few scenes that get under your skin and make you shudder, but as a whole it’s too contrived, too "for effect" (in this respect I experienced the same feelings at the turning point in Haggis's other film Million Dollar Baby), too many coincidences that I found hard to accept, unbelievable behaviour of some of the characters. I didn’t buy it... ()

Galéria (33)