Tartalmak(1)

A párizsi metró végtelenbe nyúló folyosóin egy titokzatos, földalatti világ rejtőzik. Lakói többek közt egy fiatal tolvaj, aki görkorin menekül, egy virágárus, aki gyanús üzleteit a virágok mögé rejti, egy kiváncsi nyomozó és hű segédje, Batman. Az üldözői elől ide menekül Fred, aki álmaival új távlatokat nyit a metró életében… (Warner Home Video)

(több)

Recenziók (2)

POMO 

az összes felhasználói recenzió

magyar A Metró ugyan nem egy mestermű, de az a fajta film, amelynek megtekintése után kedved van tenni az egész rendszerre, és csak úgy bolyongani a párizsi metróban, játszani Jean Renóval és furcsa bandájával, és beleszeretni Isabelle Adjaniba. Besson őrölt variációja Jarmusch függetlenséghez írt ódájára talán nem nyűgöz le, de mindenképpen kellemes, oldott hangulatot hagy maga után, és élni akarást a legnagyobb viharokban is. ()

Othello 

az összes felhasználói recenzió

angol I remember squirming bitterly at Antal's Control, not because the film was in any way bad, but because the story was a lot like one I had been carrying in my head for a long time back then (only set in Prague's Congress Centre). And I didn't even know at the time that in 1985 Besson had made essentially the same thing, only with a protagonist who was a visual combination of me and Johnny Violent. Subway is a chaotic jumble of scenes and themes set in the underworld of the Paris subway with a real youthful edge that blocks anyone from trying to rationalize, classify, and generally just figure the film out. Besson wanted to be the protesting voice of youth, following in the footsteps of Godard and Truffaut, but instead he was simply a young calf spinning after skirts. This is what makes Subway such a pure, untamed, and unrestrained film with its own rare charm. ()