Rendező:
Spike JonzeForgatókönyvíró:
Charlie KaufmanOperatőr:
Lance AcordZeneszerző:
Carter BurwellSzereplők:
John Cusack, Cameron Diaz, Ned Bellamy, Mary Kay Place, Catherine Keener, Orson Bean, John Malkovich, Kevin Carroll, W. Earl Brown, Charlie Sheen (több)Streaming (2)
Tartalmak(1)
Craig tehetséges bábművész volt. Mára viszont senki sem kíváncsi a művészetére, a házassága pedig romokban hever. A kényszerű helyzetben a férfi iratrendezői állást vállal a cégnél, melynek irodája az egyik manhattani felhőkarcolóban van. Egy napon különös rejtekajtóra bukkan az egyik szekrény mögött. A sötét alagút valósággal magába szippantja. Craig megdöbbenve tapasztalja, hogy az alagúton keresztül a hollywoodi sztár, John Malkovich agyába jutott. Mindezt elmondja a kolléganőjének is, aki üzletet lát a dologban. Kétszáz dollárért árulnak egy John Malkovich menetet. (Flamex)
(több)Filmzene
Being John Malkovich
Original Motion Picture Soundtrack
Kiadta: Astralwerks
Év: 1999
Ország: Egyesült Államok
Formátum: CD
Felvétel: 42:59
1. | "Amphibian" - Bjork | 02:46 | |
2. | "Malkovich Masterpiece Remix" - John Malkovich | 02:23 | |
3. | Puppet Love | Carter Burwell | 02:02 |
4. | Momentary Introspection | Carter Burwell | 01:07 |
5. | You Should Know | Carter Burwell | 00:34 |
6. | Craig Plots | Carter Burwell | 03:41 |
7. | Malkovich Shrine | Carter Burwell | 00:45 |
8. | Embarcation | Carter Burwell | 01:46 |
9. | Subcon Chase | Carter Burwell | 02:03 |
10. | The Truth | Carter Burwell | 01:22 |
11. | Love On The Phone | Carter Burwell | 00:47 |
12. | To Lester's | Carter Burwell | 00:26 |
13. | Maxine Kidnapped | Carter Burwell | 01:16 |
14. | To Be John M | Carter Burwell | 01:59 |
15. | Craig's Overture | Carter Burwell | 01:00 |
16. | "Allegro" - Bella Bartok | 07:19 | |
17. | Carter Explains Scene 71 To The Orchestra | Carter Burwell | 00:29 |
18. | Lotte Makes Love | Carter Burwell | 01:28 |
19. | Monkey Memories | Carter Burwell | 01:32 |
20. | Future Vessel | Carter Burwell | 03:40 |
21. | "Amphibian (Film Mix)" - Bjork | 04:34 |