Neon démon

  • Franciaország The Neon Demon (több)
Előzetes 1

Tartalmak(1)

Jesse, a feltörekvő modell Los Angelesbe költözik, hogy valóra váltsa az álmát. A divatvilág azonban nem várt módon szippantja be, ráadásul egy csoport varázslatos modell között nem várt konfliktusba keveredik. Mindannyian szenvedélyesen vágynak a kifutó sikerére és ezért szemmel láthatóan bármit hajlandók lennének megtenni. Jesse-nek azonban siker mellett meg kell küzdenie a fotósok fantáziajeleneteivel, a lakásába behatoló ismeretlenekkel és a mind furcsábban viselkedő kollégáival is. (Vertigo Média)

(több)

Videók (5)

Előzetes 1

Recenziók (12)

POMO 

az összes felhasználói recenzió

magyar "A szépség nem minden. Ez az egyetlen dolog." Szép nyitó- és záró feliratok. És ez nem csak Martineznek köszönhető, aki a jövő dalszerzői ligájába profilozza magát. De itt véget is ér a lelkesedés. Kár lenne, ha tovább nem várnánk örömmel Refn filmjeit, és csak kíváncsiak lennénk rájuk. Mintha ezt próbálná elérni, elfelejtve, hogy legnagyobb sikerét (nem csak Cannes-ban) egy szívvel teli történettel aratta (Drive - Gázt!), amelyet markáns rendezése emelt ki. És nem csak a rendezéssel. A Neon démon egy egyszerű film, egy világos gondolattal. Nem egy talány egy olyan izgalmas intellektuális vitához, mint a Csak Isten bocsáthat meg volt. Az átláthatóság, és meglepetés hiánya mellett a történet átélésének lehetőségét egy tisztán képi, vizuálisan tetszetős elbeszéléssel helyettesíti. A nézőt pedig hidegen és érintetlenül hagyja. De valószínűleg meg kell nézni, legalábbis a nyálas hullacsókok miatt, amit eddig még nem láttunk A-kategóriás produkcióban. [Cannes] ()

Malarkey 

az összes felhasználói recenzió

angol After I watched this movie, I’ve got the feeling that Nicolas Winding Refn is drowning in his own filmmaking utopias. I get that the Neon Demon has a clear premise about modelling, but I don’t get the artistic pathos they’re using to get to the point. Sure, many of the scenes are very interesting and very pleasing to the eye, but as a whole, I feel like the movie’s just a concurrence of different scenes that don’t make much sense. The director’s lucky that he can choose the right music to his video. I fell for it with Drive, but it was a bit harder this time. ()

Hirdetés

Marigold 

az összes felhasználói recenzió

angol Pubertal provocation. Refn was able to show the depth of the surface in such a way that a similar emptied mess full of dull script clichés could hardly upset a person. In addition, NRW directs poorly this time. Wooden dialogues, clip sequences that every little talented advertising director can handle, whilst the great Elle and Cliff Martinez's electro-arpeggio take care of all the dynamics. I was expecting hypnosis, but this is a sedative. [Cannes 2016] ()

J*A*S*M 

az összes felhasználói recenzió

angol Refn is one of those directors that I always wished would make a horror film. The announcement of Neon Demon fulfilled one of my dreams as a cinemagoer and the expectations couldn’t have been higher. After the responses from the première in Cannes, I still believed the film will grip and captivate me instead of sending me to the other side of the fence, with the disgusted and annoyed viewers. But in the end it was worse – it was just meh! Boring. It didn’t arouse any emotions, positive or negative. Audiovisually, it’s beautifully empty. ()

Lima 

az összes felhasználói recenzió

angol A non-mainstream, visually captivating, hypnotically immersive experience for those who can appreciate Nicolas Winding Refn's extraordinary visual sensibilities. But Refn is also explicitly provocative, completely unnecessarily so, and I could really do without a few scenes (sex in the morgue, yuck!). So when I add up the pros and cons, Refn ends up with a draw, but the kid has talent for more, much more. That's probably how Jaromil Jireš would shoot it when he was making Valerie and Her Week of Wonders, he would be a bit of a pervert and permanently on drugs. ()

Galéria (55)