Gyilkos vágyak

  • Egyesült Államok Passion (több)
Előzetes

Tartalmak(1)

Christine (Rachel McAdams – Éjfélkor Párizsban, Sherlock Holmes 1-2.) fiatal és rámenős reklámcégvezető Berlinben. Karrierjét New Yorkban akarja folytatni, azonban az előléptetéséhez szükséges átütő siker munkájában – mely meggyorsítaná tervét – nem jön el. Isabelle (Noomi Rapace – Prometheus, A tetovált lány) tehetséges kreatív, aki ontja magából a jobbnál-jobb ötleteket. Egy új okostelefon marketingtervének koncepcióját dolgozza ki, mely hatalmas sikert arat cégükön belül. Christine Isabelle ötletében látja a hiányzó elismerést tervének megvalósításához. Dícséretekkel halmozza el és gyengéd érzelmekkel, flörtölgetve manipulálja a naív lányt, hogy Londonba utazva tökéletesítse reklámkoncepcióját. Miközben külföldön tartózkodik, ötletét Christine sajátjáként adja el és ezzel a két nő közötti halálos hatalmi harc, melyet egy közös szerető (Paul Anderson - Sherlock Holmes 2. - Árnyjáték) iránti féltékenység is tüzel, kezdetét veszi. (ADS Service)

(több)

Recenziók (2)

Kaka 

az összes felhasználói recenzió

angol The expressive means are the classical mainstream of Brian De Palma – nothing innovative or superfluous. But unfortunately, as it is traditional in his works, there too many script twists, mindfuck situations and plot turns. And adding some Lynch-like stuff to all of that is not very wise, either. Still, it's impossible not to prase the refined aesthetics and work with music and camera. ()

lamps 

az összes felhasználói recenzió

angol A sober psychological thriller that smartly builds tension across parallelisms and constructive shots and montages that follow several storylines. The development of Noomi Rapace relies on the likeness of Rachel’s actions, while the plot develops according to the expectations of an erotic thriller about revenge (the sex is not very explicit, but represents a key motivational element) that is disrupted (again through parallelisms) by the intervention of a third party and the effectively variable communicativeness. The resolution is simple, but De Palma delivers it in a flamboyant dreamlike style that leaves room for diverse interpretations, which for me is a sign of filmmaking talent. Also, another great role for Rachel McAdams. 85% ()