Családban marad

Előzetes 1

Tartalmak(1)

Nicola és Braco édesapja, a híres festő, halálos ágyán erotikus vázlatokat mutat fiainak saját magáról és az ápolónőről, majd cinkos mosollyal az arcán hajtja örök nyugalomra a fejét. Nicola és felesége Anamarija gyereket szeretnének, de Nicola prosztata problémai miatt csak mesterséges megtermékenyítéssel sikerül. A sperma azonban, egy görbe este folytatásaként Nicola öccsétől, Bracotól származik. Braco külön él nejétől, Martatol. A csábítás művészetét nem örökölte édesapjától. Nem így Nicola, aki akárkit képes pillanatok alatt elcsábítani és ágyba vinni. A férfi kettős életet él. Második családjánál "üzleti útjai" alkalmával tartózkodik, harmadik "családja" pedig, öccsének Braconak a volt felesége és lánya, aki vér szerint Nicola gyermeke. Az apai örökségen, azaz a lakáson, az aktfestményeken és az erotikán is osztoznak. Közös a lakás, ahová a nőket fel lehet vinni, közösek a gyerekek, közös az óvszer. Egyszóval tényleg minden családban marad. (Anjou Lafayette)

(több)

Recenziók (2)

Malarkey 

az összes felhasználói recenzió

angol It was hard for me to understand this anti-love drama presenting opinions that differ from the usual standard of life and that is why it is so distinctive. It’s a pity that this distinction suppresses any kind of emotion I should feel for this movie. ()

Marigold 

az összes felhasználói recenzió

angol Zagreb native Rajko Grlić graduated from FAMU in Prague (what a wonder) and in his current film presented a successful partner tragicomedy, which Czech filmmakers have been trying to make in vain for years. He did not transform the environment of a modern better-situated family into an irreverent idyll, as is often seen in Czech movie theatres, but rather into a sarcastic, peppery but not vulgar erotic web, in which small and big lies, betrayals and infidelity play the primary role. Through a slow-paced, accessible form, the film must be suited to a mass audience, but in any case, it will entertain anyone with its vital dialogue and nonviolent humor. A demonstration of a commercially promising item that doesn't offend. And most importantly, Miki Manojlović still knows how to be a charming liar. [IFF KV 2010] ()