Tartalmak(1)
A kaleidoszkópszerű esszé történelmi áttekintést ad a fegyverként is bevethető kameráról. A megfigyelt tárgyak és a mögöttes elképzelés között lenyűgöző és gyakran meglepő a kapcsolódás. A Mindenütt fény helyszíne Baltimore, ahol azokat a közösségeket ismerjük meg, akikre az alattomos technológiai alkalmazások a leginkább hatással vannak. Az „objektív” nézőpontjának összetettségén keresztül a filmkészítő kamerához fűződő kapcsolata is górcső alá kerül. A filmben kamerák, fegyverek, megfigyelés és igazságszolgáltatás közös története tárul fel előttünk. (Verzió - Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivál)
(több)Filmzene
All Light, Everywhere
Original Motion Picture Soundtrack
Kiadta: Milan Records
Év: 2021
Ország: Egyesült Államok
Formátum: digital
Felvétel: 01:16:32
1. | All Light, Everywhere | Dan Deacon | 03:26 |
2. | Aerial Close Read | Dan Deacon | 08:01 |
3. | Transit Of Venus | Dan Deacon | 04:14 |
4. | Levitation | Dan Deacon | 04:12 |
5. | Photographic Revolver | Dan Deacon | 04:23 |
6. | Eclipse Interlude | Dan Deacon | 02:47 |
7. | Body Camera | Dan Deacon | 02:04 |
8. | History Converges On The Present | Dan Deacon | 03:22 |
9. | Galton | Dan Deacon | 05:27 |
10. | Bertillion | Dan Deacon | 04:49 |
11. | Neubronner | Dan Deacon | 04:21 |
12. | Photographic Rifle | Dan Deacon | 05:47 |
13. | Totality | Dan Deacon | 23:39 |