Tartalmak(1)

A forgatókönyvíró András és az egyetemi tanársegéd Lilla ötödik éve él együtt, amikor komolyra fordul kapcsolatuk: új lakásba költöznek és András templomot keres az esküvőhöz. Lilla úgy dönt, hogy itt az ideje a gyermekáldásnak, s négy hét múlva be is jelenti Andrásnak, hogy terhes. András azonban erre még nem készült fel, ráadásul új tévésorozat is kezdődik. Tiltakozik, de hiába, a világ rendje váratlanul felborul: hazaérkezve egy ismeretlen nőt talál a lakásukban, aki állítja, hogy ő Lilla, a feleség. A megzavarodott férfi hiába kapkod fűhöz-fához, a haver, Kornél is Lillának tartja a nőt, a 2007 évi nyaralás cd-jén is az új nő mosolyog Lilla helyén, ráadásul a neve is Lilla, s kiváló szexpartner. Másnapra azonban András egy újabb nő mellett ébred, aki szintén Lilla és szintén feleség, s Kornél őt is hitelesíti. Ettől kezdve András bizonyos időszakonként új és új Lilla mellett ébred, s kezdi elfogadni a felfordult világot, különösen hogy a pszichológusnője is megjelenik Lillaként, feleségként - és sztriptíztáncosnőként - a lakásukban. András ekkor már gyógyszerekkel tömi magát. Egy este, szakadó esőben egymás után ülnek mellé egyre nagyobb pocakkal várandós nők, utoljára a hetedik Lilla. A terhesgondozóban végre találkozik az igazi Lillával, s bár a hetedik Lillát viszi a szülőotthonba, a babát az igazi Lilla szüli meg. A csecsemőt karjában tartó András teljesen átlényegül, s a film végén a családi fotón már négy gyermek között tündökölnek Lillájával együtt. (Skyfilm)

(több)

Recenziók (1)

Prioritize:

gudaulin 

az összes felhasználói recenzió

angol An interesting film idea, which unfortunately wasn't transformed into an intelligent and functional point. The indecisiveness of the male partner grows into a state where his partner transforms into a multitude of different women and thus András fulfills the dream of many men to have a full harem. Despite the fact that the film story really doesn't have any strong culmination, this Hungarian piece didn't bother me in any way and more or less worked as a one-time experience. Overall impression: 50%. ()