Tartalmak(1)

A forgatókönyvíró András és az egyetemi tanársegéd Lilla ötödik éve él együtt, amikor komolyra fordul kapcsolatuk: új lakásba költöznek és András templomot keres az esküvőhöz. Lilla úgy dönt, hogy itt az ideje a gyermekáldásnak, s négy hét múlva be is jelenti Andrásnak, hogy terhes. András azonban erre még nem készült fel, ráadásul új tévésorozat is kezdődik. Tiltakozik, de hiába, a világ rendje váratlanul felborul: hazaérkezve egy ismeretlen nőt talál a lakásukban, aki állítja, hogy ő Lilla, a feleség. A megzavarodott férfi hiába kapkod fűhöz-fához, a haver, Kornél is Lillának tartja a nőt, a 2007 évi nyaralás cd-jén is az új nő mosolyog Lilla helyén, ráadásul a neve is Lilla, s kiváló szexpartner. Másnapra azonban András egy újabb nő mellett ébred, aki szintén Lilla és szintén feleség, s Kornél őt is hitelesíti. Ettől kezdve András bizonyos időszakonként új és új Lilla mellett ébred, s kezdi elfogadni a felfordult világot, különösen hogy a pszichológusnője is megjelenik Lillaként, feleségként - és sztriptíztáncosnőként - a lakásukban. András ekkor már gyógyszerekkel tömi magát. Egy este, szakadó esőben egymás után ülnek mellé egyre nagyobb pocakkal várandós nők, utoljára a hetedik Lilla. A terhesgondozóban végre találkozik az igazi Lillával, s bár a hetedik Lillát viszi a szülőotthonba, a babát az igazi Lilla szüli meg. A csecsemőt karjában tartó András teljesen átlényegül, s a film végén a családi fotón már négy gyermek között tündökölnek Lillájával együtt. (Skyfilm)

(több)

Recenziók (1)

gudaulin 

az összes felhasználói recenzió

angol An interesting film idea, which unfortunately wasn't transformed into an intelligent and functional point. The indecisiveness of the male partner grows into a state where his partner transforms into a multitude of different women and thus András fulfills the dream of many men to have a full harem. Despite the fact that the film story really doesn't have any strong culmination, this Hungarian piece didn't bother me in any way and more or less worked as a one-time experience. Overall impression: 50%. ()