Tartalmak(1)

Az időfelbontásos szerkezetű filmben két, sorsszerűen összekapcsolódó történetet követünk nyomon. Csilla, a felkapott topmodell apja halála óta nem találja a helyét, nem kötődik senkihez. Szállodákban lakik, hol őt dobják férfiak, hol ő dobja azt, aki beleszeret, a közeget és a reflektorfényt droggal viseli el. A divatház tulajdonosának orgiája után rádöbben, hogy kiégett roncs lett. Rabszolgaként kezelt fotós rajongója is ott hagyja. Haza költözik visszahúzódva élő anyjához és nagyanyjához. Ekkor találkozik egy különös emberrel, aki régóta és kitartóan követi őt, az elvesztett sárkányos füzetet is ő juttatja vissza a lánynak, s mintha minden gondolatát kitalálná. A szeme Csillát az apjáéra emlékezteti. A férfi egy lepusztult, hajléktalanok lakta házban lakik, ahová a lány elviszi megutált ruhatárát. A topmodell a következő divatbemutatón kihívó módon hajléktalan ruhában vonul fel, majd felkeresi a férfit. Doma a kabátjába bújtatja a lányt, s lángra lobbantja összefonódott testüket. Csilla összeégve túléli, de a plasztikai műtét ellenére vége pályájának, öngyilkossági kisérletét időben megakadályozzák. Korábbi ismerősei eltűntek, egyedül volt rajongója, a fotós szerez számára tervezői munkát. A fotós barátja, Janó egy ötvösmester segédje. A fiú képe felidézi Csillában az utolsó részeg hajnalt, amikor befogadták őt az ötvösműhelybe. Zoltán, a szinte teljesen vak ötvösmester menekül a fény elől, felesége elvált, fiait sem nevelheti. Intézetből vette magához Janót, aki kitanulta mellette a szakmát, s a távol-keleti tanok követőjeként vezeti rá Zoltánt, hogyan élhet békében saját magával. Csilla magányos sétái egyikén rongyokba burkolt csecsemőt talál a kapujuk előtt. Nem sejti, hogy Doma és egy féleszű hajléktalan lány kapcsolatának gyümölcsét. A gyermek végre értelmet ad Csilla életének. A parkban, hatalmas ősfák alatt találkozik a babakocsi tologató Csilla és a már teljesen vak Zoltán. Megszólítják egymást, s elindulnak egymás felé. (Mokép)

(több)