Tartalmak(1)

Egy idillikusnak tűnő amerikai kertvárosban négy család élete fonódik össze. A kómában fekvő Paul Gold-ot (Joshua Jackson) édesanyja, Esther Gold (Glenn Close) ápolja, s közben akaratlanul eltávolodik férjétől és tinédzserkorú lányától, Julie-től (Jessica Campbell). Jim Train (Dermot Mulroney) hivatását tekintve ügyvéd, s intimebb kapcsolatban van a munkájával, mint saját feleségével, Susan-nel (Moira Kelly), aki válaszképpen úgy dönt, hogy nélküle rendezi el új életüket. Fiuk, Jake nehezen leplezi bimbózó kapcsolatát húga harminc centis babájával, Tanival, akit imád. Paul egykori szerelme, Annette Jennings (Patricia Clarkson) egy zűrös válás kellős közepén próbálja fenntartani magát és fillérekből felnevelni gyerekeit, Sam-et és Rayanne-t. A férjét és banális mindennapjait megunt Helen Christianson (Mary Kay Place) olyasvalamire, vagy valakire vágyik, aki újra pezsgést hozna az életébe.Négy nap leforgása alatt Esther benevez egy versenyre, hogy autót nyerjen a lányának; az agyonhajszolt és frusztrált Jim lóg a munkahelyéről, és segít neki a főnyeremény megszerzésében; Jake néhány igaz barát kedvéért eldobja Tani babát; Amikor Randy (Timothy Olyphant) belép Sam életébe, Annette visszaköveteli a sajátját, Helen pedig felfedezi, hogy mégsem cserélné fel semmivel azt, ami otthon várja. (Budapest Film)

(több)

Recenziók (2)

novoten 

az összes felhasználói recenzió

angol The attempt to approach American beauty is evident (perhaps sometimes unnecessary). Life certainties, however, are more bizarre, simpler, and, above all, sadder. From the actors, I would highlight Josh Jackson, for whom I have a general weakness, and also Timothy Olyphant, who squeezed out absolute maximum from his role. ()

gudaulin 

az összes felhasználói recenzió

angol An interesting collage of the life stories of four middle-class families from the suburbs of an American city. The highlight is the excellent cast with full-blooded performances, and especially Patricia Clarkson and Glenn Close deserve absolute recognition. These female characters are better written, and you can tell there's a woman's touch in the direction. At first, it was a bit difficult to decipher the abundance of characters and assign them to the right family, and one's orientation is also hindered by quick editing, which alternates between the characters and the setting, sometimes somewhat arbitrarily. The number of psychological problems and life mishaps of the characters is also a problem, as there is a certain purposefulness in the screenplay. On the other hand, several scenes and micro-stories have psychological power and reflect the crisis of the American middle-class today. Overall impression: 75%. ()