Napló (393)
The Grand Budapest Hotel
The Grand Budapest Hotel je opravdu zajímavej a stojí za to ho vidět... i když nesrší naprvní pohled vtipem tak na druhej vinikne. hodně se mi líbila výtvarná stránka a "formát 19:9" :)
Dominion
Dominion má rozhodně potenciál, zájímavej příběch, ale občas dost béčkovej. :)
Divergent
Divergent je příjemná pubetácká scifi.
Guardians of the Galaxy
Guardians of the Galaxy je po dlouhé době zase dobré scífko a určitě bude mít pokračování .)
The Amazing Spider-Man 2
Amazing Spider-Man 2 je opravdu nic moc, tak nějak ten film postrádá Spidermana :)
The Monuments Men
Monuments Men je jako hezky natočenej ale tak nějak mě to moc nebralo spíš takové skeče z války a umění spojené dohromady.
Under the Skin
Under the Skin je takové náladové scifi. Scarlett Johansson je tam sice nahá ale to nestačí :) Celkové zajíměvě vizuálně udělaná věc. Je to taková náladovka o tom jak se mimík vcítí do lidí a jací vlastně lidé jsou. Ale že by to mělo děj s pointou to nemá takže pokud vám stačí vizuální náladovka a ještě jste fanoušek scifi tak to bude pro vás. Nevěděl jsem jestli tři hvězdičky nebo dvě a nakonec za ten nijakej závěr dvě.
Fargo
How to Train Your Dragon 2
How to Train Your Dragon 2 je proti jedničce nic moc... první půlka naprd pak zabijou náčelníka a bytva nic moc...
Transcendence
Transcendence v zásadě nic moc ani Depp to nezachránil :-/ Dvě hvězdičky snad jen za zajímavé filozofování o AI.
X-Men: Days of Future Past
X-Men: Days of Future Past je o tom jak udělat scénáristům volnou ruku a změnit časovou linii... poslední dobou je to docela oblíbená záležitost to cestování časem a změna historie :)
Edge of Tomorrow
no tak jako špatný to neni, ale zase ten příběh je taková pohádka a využití cestování časem neni úplně využitý...
Fringe
Fringe je super prostě paráda, některý díly jsou opravdu exelentní. :)
Person of Interest
Person of Interest se zkrátka pomalu rozjíždí ale u třetí série se to pěkně hezky vyvrbí, jsme zvědavej s čím přijdou do čtvrté :)
Defiance
Defiance je příjemný scífko co mě baví, kostými jsou super. občas kulhá příběh jednotlivých dílů.
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann je příjemná švétská komedie o dědovi co tahá zasebou kufr plný peněz a ještě ktomu potkává kamarády a v průběhu se tam vypráví jeho neveselý osud.
Arrow
Arrow no nevím první serie byla strašná skoro se na to nedalo dívat, zato druhá serie stala skoro za 4 hvězdičky, no uvidíme kam se to pohne dál.
The 100
The 100 je scifko pro puberťáky, ale je to celkem hezky natočený a druhá epizoda asi bude stát taky za to.
Falling Skies
Falling Skies je na to že to má tolik melodramatických scén tak vcelku dobrá věc hlavně se to stále zlepšuje a scifi je vtom opravdu cítit. .)
Agents of S.H.I.E.L.D.
Agents of S.H.I.E.L.D. je super občas je to moc americký ale hezky se to proplétá s filmama.